Szkoła Podstawowa w Morawinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spmorawin.edu.pl.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Urszula Wróbel-Mariańska
Każdy ma prawo:
a) zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
b) zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
c) wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
a) dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem,
b) wskazanie strony internetowej lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
c) wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem,
d) wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Szkoła Podstawowa w Morawinie powinna zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy Szkoła Podstawowa w Morawinie odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej, elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej.
W przypadku odmowy wnoszący żądanie może złożyć skargę z zastosowaniem przepisów z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 oraz z 2019r. poz. 60 i 730.)
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich www.rpo.gov.pl.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Teren szkoły jest ogrodzony, można wejść korzystając z dwóch furtek i wjechać pojazdem przez dwie bramy. Do szkoły należy budynek, teren parku przy szkole i kompleks boisk „Orlik”. Budynek szkoły posiada trzy wejścia: wejście główne od strony drogi z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, wejście od strony parkingu bez podjazdu.
Budynek szkoły jest dwukondygnacyjny, do którego prowadzą 3 wejścia ze schodami: a) przy wejściu głównym od strony szosy są 3 stopnie (wysokość-12 cm, głębokość- 34 cm)? I podjazd dla osób niepełnosprawnych z barierkami zabezpieczającymi b) od strony parkingu są 2 poziomy chodów po 1 stopniu (wys.- 8cm, głęb.-30 cm i wys.-23, głęb.-30 cm) c) wejście techniczne od strony kuchni: 2 schody ( wys.-16 cm, głęb. -30 cm).
Korytarze na pierwszej kondygnacji pozbawione są barier architektonicznych (progów, stopni itp.) utrudniających poruszanie się po szkole osobom niepełnosprawnym. Schody prowadzące na drugą kondygnację uniemożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
Na klatce schodowych zamontowane są poręcze. Schody wejściowe na drugą kondygnację uniemożliwiają przemieszczanie się na wózku inwalidzkim.
W budynku nie ma wind.
W budynku nie ma pochylni.
W budynku nie ma platform.
Przy budynku szkoły jest parking. Brak wyznaczonego miejsca parkingowego dla pojazdu osób z niepełnosprawnościami. Z parkingu chodnikiem można dotrzeć do szkoły.
W budynku nie ma toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Nie można skorzystać z tłumacza języka migowego dlatego nie istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym. Brak informacji dotykowej/głosowej.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Budynek nie jest wyposażony w aplikację tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online ani nie został przeszkolony żaden pracownik z polskiego języka migowego.
W budynku nie znajdują tyflomapy.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025